Szavazik - Utolsó kommentek
blfr7@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://szavazik.blog.hu/2009/03/17/kmk_palyazat/full_commentlist/1#c6261155
Válasz erre: Kmk pályázat?! :)
2009-06-22T00:12:16+02:00
2009-06-22T00:12:16+02:00
Lexand
http://blog.hu/user/188653
<a href="http://szavazik.blog.hu/2009/03/17/kmk_palyazat?fullcommentlist=1#c5956202" class="reply_nick_188370" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5956202 );">@Biro_Peti</a>: Egy gratulációt mindenképpen. :D
https://szavazik.blog.hu/2009/03/17/kmk_palyazat/full_commentlist/1#c5956202
Válasz erre: Kmk pályázat?! :)
2009-05-24T23:12:58+02:00
2009-05-24T23:12:58+02:00
GentleSpecter
http://blog.hu/user/188370
Én megcsináltam elsőre, kapok valamit? :D:D
https://szavazik.blog.hu/2009/03/17/kmk_palyazat/full_commentlist/1#c5232926
Válasz erre: Kmk pályázat?! :)
2009-03-17T19:34:16+01:00
2009-03-17T19:34:16+01:00
Lexand
http://blog.hu/user/188653
<a href="http://szavazik.blog.hu/2009/03/17/kmk_palyazat?fullcommentlist=1#c5231375" class="reply_nick_2311" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 5231375 );">@OftF</a>: :Đ Megesik. :)
https://szavazik.blog.hu/2009/03/17/kmk_palyazat/full_commentlist/1#c5231375
Válasz erre: Kmk pályázat?! :)
2009-03-17T17:11:31+01:00
2009-03-17T17:11:31+01:00
OftF
http://blog.hu/user/2311
Első kettő próbálkozásra rögtön bombára kattyintottam :-)
https://szavazik.blog.hu/2009/01/03/ukran_orosz_gazvita_orosz_gazfuggoseg/full_commentlist/1#c4394267
Válasz erre: Ukrán-orosz gázvita, orosz gázfüggőség
2009-01-03T17:05:11+01:00
2009-01-03T17:05:11+01:00
radiris
http://blog.hu/user/145323
Érdekességképpen az orosz gázóriásról:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.hirsarok.hu/node/13932">www.hirsarok.hu/node/13932</a><br />
<br />
Szerintem nagyon durva...<br />
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4369828
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T14:10:42+01:00
2008-12-30T14:10:42+01:00
Lexand
http://blog.hu/user/188653
<a href="#" onclick="javascript:window.location.hash='#c4368590'; return false;">@cudarvilag</a>: Ez már ilyen lett amilyen, így sikerült. :( :) Jövőre átgondoltabb lesz. De azért a kedvedért egy "Ki petrádázott már?" szavazást beszúrok, hátha valaki jár még erre. :)
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4369689
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T13:56:39+01:00
2008-12-30T13:56:39+01:00
Lexand
http://blog.hu/user/188653
<a href="#" onclick="javascript:window.location.hash='#c4368806'; return false;">@afta</a>: :D
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4368826
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T13:03:11+01:00
2008-12-30T13:03:11+01:00
cudarvilag
http://blog.hu/user/207752
miert tied igen ? :)
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4368806
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T13:00:10+01:00
2008-12-30T13:00:10+01:00
manualis mammografus
http://blog.hu/user/132176
es meg azt is vegyuk hozza, hogy kinek a nagyija nem szereti a csulkospacalt, nem? bullshit
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4368590
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T12:31:20+01:00
2008-12-30T12:31:20+01:00
cudarvilag
http://blog.hu/user/207752
a posztírónak meg: <br />
mi lenne ha feltennéd azt a kérdést hogy hányan próbálták már ki. kíváncsi lennék az eredményre.<br />
<br />
a mostanit meg úgy is módosíthatnád hogy ki itéli el azt aki petárdázik, ki nem és ki az akit nem zavar a petárda.
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4368557
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T12:27:02+01:00
2008-12-30T12:27:02+01:00
cudarvilag
http://blog.hu/user/207752
látom megint kevés munka lehet bedumálni az internetbe :D hogy őszinte legyek @blügy-blügy hozzászólása tetszett :D blügy-blügy kínában is lehet petárdázni meg hagyománya is van, de hidd el nem akarnál ott élni, nem olyan szar ország ez. Az kétségtelen, hogy vannak gondok. A pirotechnikus hapsi a no.1. Akit zavarnak az állatok az egész évben tolerál. Ne akarja senki állatbarátságra fogni a magatartását. Igazság nincs. Petárdázás meg lesz. A petárdastop kommandó meg nem több önbíráskodásnál. Sokadik éve petárdázok, kedvencem bakancsal ráállni. Az jött be a legjobban :) Még nem okoztam kárt és nem is nőttem ki. Nem is fogom. Érdemes megnézni a Simpson család ide vonatkozó epizódját. kedvenc beszólásom: Homer tries to buy fireworks by saying slyly, "Um, let me have one of those porno magazines... a large box of condoms... a bottle of Old Harper... a couple of those panty shields... andsomeillegalfireworks... and one of those disposable enemas. Ah, make it two." július 4. a rész címe. <br />
ohh és az is furcsa hogy sokan ennyire káromkodnak. Mondhatnám hogy megszoktam a neten, de nem :)<br />
Mindenkinek sikerekben gazdag új évet kívánok.
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4367798
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T10:59:44+01:00
2008-12-30T10:59:44+01:00
Sofian
http://blog.hu/user/26500
<a href="#" onclick="javascript:window.location.hash='#c4367647'; return false;">@vehanga- lovagtalan. nem lovagiatlan</a>: Kérdezte valaki hogy mi értelme van a petárdának. Elvileg ez lenne a célja...ennyi. <br />
<br />
De felhívnám a figyelmed az első mondatomra az idézetek előtt: <br />
"Egyébként ha félretesszük az infantilis állatokat akik mások ijesztgetésére használják a petárdát akkor találhatunk értelmet benne"<br />
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4367647
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T10:39:21+01:00
2008-12-30T10:39:21+01:00
hangaagi
http://blog.hu/user/153107
<a href="#" onclick="javascript:window.location.hash='#c4367457'; return false;">@Sofian</a>: <br />
<br />
"régebben karikás ostor, duda, csengő, kolomp, manapság a petárda és a duda hivatott elűzni a rontást."<br />
<br />
manapság pedig a petárda a babakocsi alá, az autó alá, a kukába, a csatornába( hogy kifröccsenjen a szar, mert az vicces)....<br />
<br />
ja, és képzeld, húsvétkor meg vasárnap hajnalban kereplő volt a misén, és nagypéntek-nagyszombat pedig nem lehetett orgonálni a misén, sőt a böjti időszakban húst sem szabadott enni és táncos mulatságra sem lehetett járni.<br />
Ezeket a szabályrendszereket magyarázd el a tarfejű meg siheder durrogtatóknak is (akik valószínűsítem, hogy pl. böjti időszakban erősen szarnak a hagyományokra).<br />
<br />
Most hagyományokat állítottál szembe a hagyományt nem tisztelőkkel?<br />
Nem értem a bejegyzésed lényegét.
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4367590
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T10:32:19+01:00
2008-12-30T10:32:19+01:00
ctrl
http://blog.hu/user/80161
Egyszer lepofoztam egy 18 év körüli siheder banda vezetőjét mert babakocsi közelébe nyomtak el egy petárdát.<br />
Nem pofozkodni mentem, de közöltem ,hogy nem szeretnék még egy ilyet meglátni, válasz?Nem én voltam, mondom legalább ne a szemembe hazudj, jött egy másik járókelő is és ő is mondta , hogy nem ez volt náluk az első eset.<br />
A csávó a nagy rágózások közepette flegmán--nem én voltam, durr egy füles,eltakarodtak.<br />
Fél óra múlva jöttek értem a zsernyákok, mert volt aki ismert a környékről és be akartak vinni, mert garázda voltam.Ott verte a nyálát a gyerek apja ,hogy mit képzelek én, mondom nevelte volna meg a taknyos kölkét.ÁÁÁ nem, az ő gyereke nem csinál ilyet. <br />
JA azóta már elítélték a kis taknyost valami balhé miatt aminek nagy visszhangja volt a környéken.<br />
Ezek után menjek oda még ismét ha ilyet tapasztalok?<br />
Szar rendszer.
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4367564
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T10:29:15+01:00
2008-12-30T10:29:15+01:00
Lexand
http://blog.hu/user/188653
Mindenesetre vitaindítónak talán jó volt. :D
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4367545
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T10:26:35+01:00
2008-12-30T10:26:35+01:00
Lexand
http://blog.hu/user/188653
<a href="#" onclick="javascript:window.location.hash='#c4366983'; return false;">@Before</a>: Kedves Before!<br />
<br />
Be kell látnom, hogy teljesen igazad van. Törekszem arra, hogy a válaszok lefedjék az összes lehetséges alternatívát. Ez egy eldöntendő kérdésnél nem is túl bonyolult. :D <br />
A petárdázó az, aki a tiltás ellenére petárdázik, az is aki egyébként teljesen normálisan teszi azt.<br />
De igazad van, alapvetően a kérdés a hibás, nem kellett volna egy ilyen egyszerű, sőt több féleképpen értelmezhető kérdéssel elintézni. Már csak azért sem, mert messze nem mindegy, hogy valaki, hogyan használja a petárdát.<br />
<br />
Köszönöm az építő kritikát!
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4367496
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T10:20:33+01:00
2008-12-30T10:20:33+01:00
mihalytoth
http://blog.hu/user/33649
Pirotechnikus barátom hozzászólása (ő nem postol így marad, hogy én beírom):<br />
<br />
Én pirotechnikusként mondom: egy petárdával ugyanaz a baj, mint egy késsel. A felhasználó agyi színvonalától függ, hogy mások lába alá dobálja vagy kutyaházba vagy zárt térbe vagy esetleg RENDELTETÉSSZERÛEN olyan területre, ahol nem okoz vele kárt. Ha valaki egy darabolókéssel rohangál és elkaszabolja mindenkinek a torkát, nem fogják a kést még betiltani. Sajnos a petárda inkább politikai-társadalmi hisztéria áldozata, mint ahogy szegény kutyák a petárdáé. De ha már itt tartunk: mi "pirósok" tudjuk igazán, hogy mekkora bajok lehetnek a petárdából, ezért itt van egy-két tanács annak, aki kutyát is tart és még a szilvesztert is élvezni próbálja: <a rel="nofollow" href="http://www.pyrodekor.hu/tuzijatek_kutya.html">www.pyrodekor.hu/tuzijatek_kutya.html</a><br />
<br />
Üdvözlettel:<br />
Burány Gyula<br />
kutyatartó pirotechnikus
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4367457
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T10:16:53+01:00
2008-12-30T10:16:53+01:00
Sofian
http://blog.hu/user/26500
Egyébként ha félretesszük az infantilis állatokat akik mások ijesztgetésére használják a petárdát akkor találhatunk értelmet benne: <br />
"Az év utolsó ünnepe, a Szilveszter<br />
<br />
Szent Szilveszter pápa ünnepe, újév vigíliája (előestéje). A szilveszteri szokások közös célja, hogy a következő esztendőre egészséget, bőséget, szerencsét, boldogságot varázsoljanak. Különösen fontos szerepet kapnak az e naphoz kötődő zajkeltő szokások; ezekkel az ártó, rontó erők háztól való távoltartása a cél. Eszközei igen változatosak, régebben karikás ostor, duda, csengő, kolomp, manapság a petárda és a duda hivatott elűzni a rontást."<br />
<br />
"PETÁRDA (baozhu)<br />
A kínaiak a lőport (huoyao = tűzszer) a Song-dinasztia idején találták fel, melyből a lőfegyverek mellett a petárdát is készítik. Kezdetben vékony bambuszszár-szeleteket töltöttek meg lőporral, amelynek végét egy rövid kanóccal látták el. Manapság a petárdának vörös színű papírborítása van. Kínában a petárdákat nem egyesével robbantják, hanem füzérbe fűzik, amely akár több tucat vagy több száz petárdából is állhat. A petárdadurrogtatás az ünnepek, főleg az újévi ünnep elengedhetetlen része, amely elűzi a rossz szellemeket és a démonokat. Az újévi, jókívánságokat közvetítő képeken is rendszerint megjelennek a petárdafüzért tartó, petárdákat gyújtó gyermekek. A petárda szó bao tagjának homonimája a bao 'bejelent', 'közöl', 'hírnök' jelentésű szó, így a képeken általában a petárdát ebben a másodlagos jelentésében kell értelmezni."
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4367412
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T10:12:00+01:00
2008-12-30T10:12:00+01:00
hangaagi
http://blog.hu/user/153107
<a rel="nofollow" href="http://www.port.hu/pls/fi/films.film_page?i_film_id=56822">www.port.hu/pls/fi/films.film_page?i_film_id=56822</a><br />
<br />
Kóla, puska, sült krumpli avagy Bowling for Columbine és megnézetném ezt az összes retardáltan petárdázóval (is).
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4367398
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T10:09:58+01:00
2008-12-30T10:09:58+01:00
hangaagi
http://blog.hu/user/153107
ja, és az kimaradt még, hogy a petárdát NEM ÍTÉLEM EL, ellenben nem tudom, mi az értelme.<br />
De aki szereti, és NORMÁLIS körülmények között használja, tegye!
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4367390
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T10:09:17+01:00
2008-12-30T10:09:17+01:00
hangaagi
http://blog.hu/user/153107
<a href="#" onclick="javascript:window.location.hash='#c4367282'; return false;">@steexi</a>: <br />
Gondolom nem láttad még a Kóla, puska, sült krumpli fimet .<br />
Ajánlom figyelmedbe.<br />
Azon kívül körülbelül ötödjére írom le (TUDSZ OLVASNI???), hogy "nem az a véleményem, hogy tiltsuk be, hanem az, hogy ELÍTÉLEM A PETÁRDÁZÓK 90%ÁT..."
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4367282
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T09:56:13+01:00
2008-12-30T09:56:13+01:00
Nick Leeson
http://blog.hu/user/32553
<a href="#" onclick="javascript:window.location.hash='#c4367053'; return false;">@vehanga- lovagtalan. nem lovagiatlan</a>: Sajnálatos a szomszéd esete, de egy eszköz káros használata esetén nem az eszköz a hibás, hanem az aki károsan használta!!!!!!!!!!!!!<br />
<br />
Nézd én csak attól kapok hülyét, hogy rendszerváltáskor élen jártunk mindenben a keleti blokkban. Most egy agyonszabályozott, szar országban élünk ahol már jóformán senkinek semmihez nincs joga.<br />
<br />
Nemrég olvastam, hogy csehországban pirotechnikai áruházak vannak!!! Bemész telepakolod a bevásárlókocsit mindenfélével, fizetsz és használod a cuccot amikor akarod. Itt évente 1-szer szánalmas módon ideiglenes szar fabódé + konténer kombóban árulják, annyira agyonszabályozva a vételt és a használatot is, hogy azt még a tv is bemondja! Szerinted ez normális?
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4367237
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T09:48:50+01:00
2008-12-30T09:48:50+01:00
Hellisfitar
http://blog.hu/user/8960
<a href="#" onclick="javascript:window.location.hash='#c4367136'; return false;">@afta</a>: <br />
<br />
Pont az a nagy probléma, hogy míg a legtöbb hobbi minimális problémával jár azoknak, akik úgymond elszenvedik, és az azon hobbinak (de legyen az akár a kutyaratás) hódolók zöme elsősorban akaratlanul okozza a problémát, addig a petárdázóknál nagyon rossz az arány, mert a petárdázók jelentős többsége pont a mások ijesztgetése miatt gyújtja meg azt. <br />
Azt hiszem arányaiban kell nézni ezt, és akkor már talán mégis jogos, ha a nagyon nagy retardált többség miatt annak az elenyésző számú tisztességes petárdázónak is meg kell szenvednie a tiltást.<br />
Sahnos viszont még mindig nem tudom mi a jó a petárdában a normális embereknek.
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4367136
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T09:33:30+01:00
2008-12-30T09:33:30+01:00
manualis mammografus
http://blog.hu/user/132176
marha egyszeru. egyreszt, ha valaki szeret petardazni kulturalt korulmenyek kozott, hat tegye, amennyiben masokat nem veszelyeztet (sem szandekosan, sem veletlenul). szorakozzon, elvezkedjen. ne kerdezzuk, hogy mit elvez benne, a kutyasokat sem kerdezzuk soha, hogy miert jo az neki, hogy szorben uszik a lakas, atveszi minden a kutyaszagot es az elazott joszaggal felszall a tomegkozlekedesi eszkozre (nekem is van kutyam, ezert ezeket a peldakat hozom.)<br />
de! onnantol, hogy a petardazo szandekosan dobja a labad ala, ele, arcodba, zsebedbe azt a szart, jogos lesz a vedekezes, amennyiben arcat lefejted a fent emlitett pajszerrel. tavaly hozzam is dobtak egy petardat, pontosabban a kutyahoz akarta. raleptem, elpukkant, kutya meg sem rezzent. annal jobban az illeto, amikor patakokban omlott a ver az orrabol. furcsamodon nem is vitatta az atyai pofon jogossagat. szerintem.
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4367121
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T09:31:26+01:00
2008-12-30T09:31:26+01:00
hangaagi
http://blog.hu/user/153107
hellisfitar, neked is ott a pont: tüzijátéknál az a "jutalom" a durranás elviseléséért, hogy gyönyörű a látvány.<br />
De a petárda azon kívül, hogy durran (mikor, hol), semmi nagy élvezetet nem tud adni (főleg nem az "elviselőjének")
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4367100
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T09:29:19+01:00
2008-12-30T09:29:19+01:00
Hellisfitar
http://blog.hu/user/8960
Én azért szeretném már tudni, természetesen valamelyik petárdarajongótól, hogy lényegében mi is a csodás egy hangosan durranó, büdös és veszélyes dologban? Mert a tűzijáték, ilyen-olyan rakéta legalább látványos és esetleg szép is, de az a kis akármi mitől olyan izgalmas?
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4367058
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T09:22:44+01:00
2008-12-30T09:22:44+01:00
hangaagi
http://blog.hu/user/153107
és csak hogy tisztázzuk. ez a kilencvenes évek elején-közepén volt.
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4367053
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T09:22:06+01:00
2008-12-30T09:22:06+01:00
hangaagi
http://blog.hu/user/153107
stexxi, nem az a véleményem, hogy tiltsuk be, hanem az, hogy ELÍTÉLEM A PETÁRDÁZÓK 90%ÁT...<br />
nem tudom tényleg, hogy sokan hanyasok (voltak) olvasás-értésből.<br />
<br />
másrészt meg az engedélyezett 1-2 jelentéktelen baleset idején konkrétan a szomszéd kisfiú vakult meg fél szemére, mert a kis petárdás genyók szemben jöttek velünk az utcán és annyira fasza dolog járókelők lábához dobni ugye azt a szart, és a kissrác szemébe pattant.<br />
<br />
kívánom, hogy a rokonaid, gyerekeid NE legyenek ilyen helyzetben sose<br />
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4367033
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T09:17:51+01:00
2008-12-30T09:17:51+01:00
Nick Leeson
http://blog.hu/user/32553
<a href="#" onclick="javascript:window.location.hash='#c4366992'; return false;">@vehanga- lovagtalan. nem lovagiatlan</a>: Ha jól emlékszem arra a rövid időre amíg engedélyezve volt, csak 1-2 jelentéktelen balesetnek sem nevezhető "sérülés" történt. Ha némi szigorral várt volna kicsit az állam a betiltással, akkor szerintem normalizálódott volna a helyzet.<br />
<br />
Másrészről hova vezet az ha a komcsi rendszerben betiltott dolgok az első engedélyezés után azonnal nem működnek jól, akkor tiltsuk be újra? Visszajutunk a középkorba!!!! <br />
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4367013
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T09:14:48+01:00
2008-12-30T09:14:48+01:00
hangaagi
http://blog.hu/user/153107
Sofian, a kérdés nem a szilveszteri rakétázásra, petárdására vonatkozott, Before már meg is mondta, hogy nagyon amatőr a kérdés, de jelenleg a petárdázásra és a petárdázóra általánosan, az év 365 napjára vonatkozik<br />
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4367000
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T09:12:03+01:00
2008-12-30T09:12:03+01:00
Sofian
http://blog.hu/user/26500
Az a baj hogy a két dolog össze van mosva. RTL & TV2 híradóból kb annyi jön le hogy Petráda = mindenféle tűzijáték.<br />
<br />
<br />
Egyébként pedig sokkal hangosabbak a II. osztályú telepek és rakéták, mint a petárda. Szilveszterkor nagyrészt ezeknek a durrogása hallatszik, nem petárdáké.
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366996
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T09:11:15+01:00
2008-12-30T09:11:15+01:00
hangaagi
http://blog.hu/user/153107
<a href="#" onclick="javascript:window.location.hash='#c4366983'; return false;">@Before</a>: <br />
<br />
Ott a pont!!! :)))
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366992
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T09:10:44+01:00
2008-12-30T09:10:44+01:00
hangaagi
http://blog.hu/user/153107
<a href="#" onclick="javascript:window.location.hash='#c4366976'; return false;">@steexi</a>: <br />
AZ a különbség már megint, hogy -élve a te példáddal - mi volna, ha egy-egy háziasszony fogná magát, és tömény hypós "lufibombákat" dobálna ki a járókelők által használt területre, mert az olyan frankón néz ki, és élvezetet okoz neki, ahogy a színes valami repül.<br />
<br />
Nekem alapvetően nem volna bajom a normális petárdázókkal, de mivel 90%-a nem normális, kis hülye, vagy piromániás állat, aki azt élvezi, hogy bevágja a kukába, aládobja a biciklisnek, a babakocsisnak, a parkoló autónak, ezért ELÍTÉLEM. <br />
És aki a maradék 10%-ban van, az KÉRJE KI MAGÁNAK, mert nyitott vagyok a NORMÁLIS használat engedése felé.<br />
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366983
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T09:08:13+01:00
2008-12-30T09:08:13+01:00
Before
http://blog.hu/user/60411
Ha már valaki szavazósblogot csinál, vegye a fáradtságot, hogy NORMÁLIS kérdéseket állít össze, azzal az igénnyel, hogy legalább nagyjából lefedi az értelmesen adható válaszok halmazát. Miafaszom az, hogy "petárdázó"?
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366980
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T09:07:39+01:00
2008-12-30T09:07:39+01:00
hangaagi
http://blog.hu/user/153107
És még annyi, hogy guga volt az, aki beírta, hogy mi lesz a sok emberrel - aki fosik a petárdától - háborúban.<br />
ÉN NEKI válaszoltam az előző a kommentel.
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366976
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T09:06:32+01:00
2008-12-30T09:06:32+01:00
Nick Leeson
http://blog.hu/user/32553
<a href="#" onclick="javascript:window.location.hash='#c4366793'; return false;">@0xFFFF</a>: Persze, mert a csapból is az folyik, hogy petárda rossz, veszélyes, stb...<br />
Ilyen alapon a háztartásokban töménytelen mennyiségű életveszélyes dolog van (áram, gáz, vasaló, kés, stb.) azt mégis tudják az emberek normálisan használni. Talán ha évtizedekig nem lett volna tiltott a petárda és utána nem csak 1-2 évre engedélyezték volna, akkor ennek is kialakult volna kulturált használata. Szerintem egész Európában csak nálunk van tiltva...<br />
Akkor ki hülye? Mi, vagy rajtunk kívül mindenki más?<br />
<br />
Mellesleg megjegyzem az I. kategóriájú pirotechnika EGÉSZ ÉVBEN szabadon használható. Ezekben kevesebb lőpor van. DE ebből a kategóriából is vannak egész király bombatelepek. Tehát ha akarja valaki, akár a hét minden napján egész éjszaka nyomathatná a tüzijátékot...
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366974
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T09:06:29+01:00
2008-12-30T09:06:29+01:00
hangaagi
http://blog.hu/user/153107
sofian, szerintem a kérdés nem a tüzijáték-rakétákra vonatkozott, mert akkor az lett volna: elítéled-e azokat, akik a RAKÉTÁZÁST nézik/csinálják.<br />
<br />
Itt a petárdázásról volt szó csak.
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366938
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T08:59:55+01:00
2008-12-30T08:59:55+01:00
Sofian
http://blog.hu/user/26500
Mit említettem az idiótákat büntetni kell, de ne általánosíts. Nem mindenki idióta. <br />
<br />
A repeszgránátot petárdához hasonlítani meg bölcs gondolkodásra vall.<br />
<br />
Mellesleg személy szerint magát a petárdát nem nagyon tudom értékelni, de a rakéták telepek esetleg játékos cuccok igenis szórakoztatóak, mivel látványosak.<br />
<br />
Ami a statisztikát illeti akkor gondolom 20-án a tűzijátékot néző tömeg mind idióta aluliskolázott piromániás.
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366934
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T08:59:24+01:00
2008-12-30T08:59:24+01:00
hangaagi
http://blog.hu/user/153107
<a href="#" onclick="javascript:window.location.hash='#c4366657'; return false;">@guga</a>: <br />
<br />
A háborús szöveg igencsak a picsába való. Ha kegyesek az égiek, nem kerülök háborúba. Aki meg ilyen robbantás-mániás, meg a kutyákat-macskákat átneveli ennek az elviselésére, az nyugodtan menjen ENSZ békefenntartónak, vagy háborús övezetbe. Garantáltan nagyon fogja élvezni, még akkor is, ha nincsen felkészülve rá, hogy éppen alatta robban bármi is, és jobb esetben csak egy végtagját veszti el. <br />
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366917
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T08:56:23+01:00
2008-12-30T08:56:23+01:00
Hellisfitar
http://blog.hu/user/8960
Én elítélném a petárdázókat. Minimum másfél évre. :))<br />
(Gúny)
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366906
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T08:54:03+01:00
2008-12-30T08:54:03+01:00
hangaagi
http://blog.hu/user/153107
Tisztelt Eddigi KOmmentelők!<br />
<br />
Nem tudom, hogy hanyast kaptam olvasásértésből, a kérdés ELÍTÉLEM-E A PETÁRDÁZÓKAT. <br />
Nem az, hogy szilveszterkor szerintem lehessen-e.<br />
És ez az én szívem-joga, hogy elítélem-e, mikor kis köcsög siheder fiúk a zebrára rálépve a biciklis/babakocsis mellé bevágják az utolsó pillanatban, hogy szilveszterkor menekülni kell a városból, ha gyerekem van stb.<br />
Ne essék félreértés, annak idején én is petárdáztam a nagyapámmal, olyan területen, ahol NEM laktak. 2 petárdát durrantott el, és akkor sem tetszett. Soha többet nem volt a kezemben petárda. <br />
Tehát mindenkinek a saját ingerenciája, hogy a petárdázókat és a tevékenységet elítéli-e. Nem szilveszterkor, hanem egyébként (is).
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366871
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T08:46:36+01:00
2008-12-30T08:46:36+01:00
Barakis (törölt)
http://blog.hu/user/81344
tamatomi<br />
<br />
Ha tehetnem, akkor repeszgránátokkal játszanék szilveszterkor, mert egy piromán állat vagyok, és imádom a tüzet, a robbanásokat. Mivel te nem vagy ilyen, így ezt nem érted meg. Ja és nem lyukas a gatyám, épp elég adót és TB-t fizetek be év közben, hogy ellássanak, ha a kezemben durranna. :D<br />
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366861
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T08:45:04+01:00
2008-12-30T08:45:04+01:00
Hellisfitar
http://blog.hu/user/8960
Ha a petárdázók korrekt módon szórakoznának azzal a <a href="mailto:sz@rral">sz@rral</a>, messze járókelőtől, kutyától, macskától, hogy csak az ő adrenalin szintjük növekedjen meg, és/vagy roncsolódjon a kezük, még nem lenne gond, mindenki azzal szórakozik, amivel akar. De míg a hősök idős embereket, gyerekeket és állatokat rémisztgentek vele, jó nagyot röhögve, addig helye nincs az efféle ostobaságnak. <br />
Először a használóknak kellene felnőniük, de az sosem fog megtörténni, mert zömükben nem a durrogást élvezik, hanem azt, ha megijeszthetnek vele valakit. Így hát nem az az ország <a href="mailto:sz@r">sz@r</a>, ahol tiltják, hanem azok, akik miatt nem engedélyezett.<br />
(Amúgy a környező országok egyikében, találja ki aki akarja melyikben, tavalyelőtt tiltották be, pont a mások ellen irányuló rémisztgetések és a sok baleset miatt, akkor, mikor felvilágosult kormányunk okos - akkori - belügyére ismét engedélyezte, szerencsére aztán megjött a tyúkesze, és visszavonta azt).
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366823
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T08:39:08+01:00
2008-12-30T08:39:08+01:00
tamatomi
http://blog.hu/user/64182
<a href="#" onclick="javascript:window.location.hash='#c4366631'; return false;">@Sofian</a>: tudod amiket soroltál nem jó példák, mert annak normális keretek között van értelme. <br />
de a petárdának egyetlen egy sem.ÖNCÉLÚ. Mi a francot élvezkedsz azon hogy durran egyet.<br />
Élvezkedni akkor kellene, amikor egy 100 e ft os csekket kapsz. vagy a gyereked, e adnál neki akkora pofont érte hogy lyukat ütne az égen.<br />
Egyébként meg azt látom hogy olyanok petárdáznak akiknek lyukas a nadrág a seggén, ennie sincs mit de petárdát / piát azt vesz, már ha nem lopja éppen. SZÓVAL AZ ÉRTELEM LEGKISEBB CSIRÁJÁT SEM TALÁLOD A PETÁRDÁBAN.<br />
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366803
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T08:36:03+01:00
2008-12-30T08:36:03+01:00
Barakis (törölt)
http://blog.hu/user/81344
<a href="#" onclick="javascript:window.location.hash='#c4366793'; return false;">@0xFFFF</a>: Addig, amíg a 73 % elítéli és csak a csökkentképességű 27 % támogatja<br />
<br />
Hitler is így kezdte. :DDD
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366793
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T08:33:56+01:00
2008-12-30T08:33:56+01:00
0xFFFF
http://blog.hu/user/57488
"steexi 2008.12.30. 08:27:14 Addig amíg közpénzből kell naponta több tonna kutyaszart eltakarítani budapesten (még így is marad bőven) addig jobb ha a kutyatartók inkább lapítanak... "<br />
<br />
Addig, amíg a 73 % elítéli és csak a csökkentképességű 27 % támogatja a petárdásokat, addig jó ha a petárdások kussolnak...mert a nyitott szájukba sok petárda fér bele.
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366775
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T08:27:14+01:00
2008-12-30T08:27:14+01:00
Nick Leeson
http://blog.hu/user/32553
Addig amíg közpénzből kell naponta több tonna kutyaszart eltakarítani budapesten (még így is marad bőven) addig jobb ha a kutyatartók inkább lapítanak...
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366731
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T08:12:38+01:00
2008-12-30T08:12:38+01:00
ildsisy
http://blog.hu/user/113286
ELÍTÉLEM!!!<br />
<br />
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366711
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T07:59:57+01:00
2008-12-30T07:59:57+01:00
Barakis (törölt)
http://blog.hu/user/81344
Érdekelne, hogy mikor jutunk el oda, hogy egy rühes dögnek több joga lesz, mint az embernek.
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366686
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T07:50:18+01:00
2008-12-30T07:50:18+01:00
Inimma
http://blog.hu/user/54992
A petárda ellenes széplelkek el mehetnének oda, ahonnan jöttek...
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366657
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T07:31:54+01:00
2008-12-30T07:31:54+01:00
guga
http://blog.hu/user/34280
Hja, leszarom a kutyákat és macskákat, nekem van 3 macskám és 1 kutyám, érdekes, hogy csak is nevelés kérdése ill. az én hozzáállásom, mert elzárom őket és annyi. Kétszer megsimogatja az ember a fejét oszt szia.<br />
Azok az ideggyenge állampolgárok, akik kutyája, macskája idegösszeomlást kap, ha a szomszéd elfingja magát, bekaphatják.<br />
A kutya és a macska nem előbbrevaló.<br />
A saját egyéni problémája, senki sem kötelezte kutyatartásra. Neki kell alkalmazkodni az emberekhez, nem egy közösségnek a kutyatartóhoz.<br />
<br />
Édes Istenem, mit csinálnak majd, ha kitör a háború?<br />
Hova mennek panaszkodni, hogy a macska a sarokban remeg?<br />
Kitől származnak ezek az emberek?<br />
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366648
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T07:26:08+01:00
2008-12-30T07:26:08+01:00
guga
http://blog.hu/user/34280
Nem ítélem el, ilyen szabályok, amik nálunk vannak érvénybe sehol sincsenek, egész európában durrogtathatsz kedvedre az év minden napján.<br />
De nyilván a magyarok hülyék, nem tudnak felnőtt ember módjára gondolkodni. Csak tudnám mit keresünk az unióban.<br />
<br />
Olaszoknál, franciáknál, németeknél segédmotorral szállítható második személy, hosszú hagyománya van a motorozásnak. Én mneg nbem vihetem el az óvodába a fiamat, mert megbüntet a rendőr. <br />
<br />
Áhhh, tudnék még mondani.<br />
Mondjuk a petárdázáshoz nem ragaszkodom, soha nem használtam, de nem is hisztiznék miatta feleslegesen.<br />
A buzik felvonulása jobban zavar.<br />
Meg a tömött pártkasszák.<br />
Meg a 60m magas gyurcsány plakát.
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366639
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T07:21:08+01:00
2008-12-30T07:21:08+01:00
torkosmaci
http://blog.hu/user/73989
<a href="#" onclick="javascript:window.location.hash='#c4364584'; return false;">@blügy-blügy</a>: hogy milyen gusztustalanul, undorítóan fogalmaztál!
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366631
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T07:14:53+01:00
2008-12-30T07:14:53+01:00
Sofian
http://blog.hu/user/26500
<a href="#" onclick="javascript:window.location.hash='#c4366612'; return false;">@tamatomi</a>: <br />
<br />
Kapásból mondok neked 3 ugyan ilyen értelmetlen szórakozást, a klasszikus magyar demagóg megközelítésből:<br />
<br />
- Motorozás (nagymotor): Hangos, veszélyes. Miért nem vesz inkább kocsit annyiból. <br />
<br />
- Futóverseny Bp-en: Klasszikus párbeszéd a témáról: Idióták! Miért pont itt futnak! Menjenek innen a picsába! Nem lehet közlekedni. <br />
<br />
- Koncert a városban: Miért nem tudnak otthon zenét hallgatni? Ez is kurva hangos! Fifike ettől is fél! A te logikád szerint ez is értelmetlen szórakozás.<br />
<br />
Tiltsuk be mind! <br />
<br />
Fogjuk már fel egyszer és mindenkorra...nem vagyunk egyformák mindenki másképp szórakozik, más tetszik neki, másban leli örömét! Ami pedig az IQ-t illeti én eddig nem azt tapasztaltam, hogy paraszték petárdáznának a legtöbbet. Inkább kedves Dr. XY és gyereke akinek vettek 20kg cuccot szilveszterre az értelmiségi szülők....<br />
<br />
Ettől függetlenül azoknak akik másikra dobálnak petárdát a seggébe dugnék 10-et és meggyújtanám. <br />
<br />
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366612
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T06:56:50+01:00
2008-12-30T06:56:50+01:00
tamatomi
http://blog.hu/user/64182
<a href="#" onclick="javascript:window.location.hash='#c4364584'; return false;">@blügy-blügy</a>: igen bizony a magad egybites , IQ 10 körüli intelligenciáddal , életed legnagyobb élményét éled át ha petárdázol. Ennél nagyobb szórakozásod ne legyen az életben. Azt hiszem normális ember semmi értelmet nem lát benne, de Te kampányolsz mellette. Csak arr jó hogy ijesztgesd az embereket és állatokat. Tudod a kutyáim többt érnek, mint néhány elmebeteg idióta szórakozása. Dudg haver szájába a petárdádat , és verd pofán, majd szikrát hány a szeme, és gyönyörködhetsz benne. Aztán cserélhettek.
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366601
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T06:40:27+01:00
2008-12-30T06:40:27+01:00
Sofian
http://blog.hu/user/26500
Jelezem, petárdázni tilos!Mondjuk nem tudom miért, mert egy tűzijáték telep szerintem nagyobb hanghatást kelt, vagy akár egy ilyen sima fütyülős durrogós cucc is. <br />
<br />
Ami a kutyákat illeti...látom az nem baj hogy közterületen szaratják őket csak az ha egy éjszakára be kell zárni...tudom, tudom, van aki még az Aug 20-at is be akarja tiltani...<br />
<br />
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366600
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T06:39:59+01:00
2008-12-30T06:39:59+01:00
hufnagel@citromail.hu
http://blog.hu/user/177613
Az még csak hagyján, hogy kibaszott drága a környező országokhoz képest, <br />
továbbá többnyire - mivel teljesen betiltott cikk - úton-útfélen csak a romákok árulják, és persze az a sok rassszista cigánygyűlölő mégis tőlük veszi meg, <br />
továbbá - ha ezek a kretének annyira szeretik hallani a durranás hangját - én nem is értem - akkor miért nem egyenesen a fülükbe dugják? Minek vele egyáltalán dobálózni?<br />
Nagy az Isten állatkertje ...
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366560
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T05:21:34+01:00
2008-12-30T05:21:34+01:00
Tzimisce
http://blog.hu/user/113251
bolsh: Nem az a baj, hogy alábbvalónak tart, hanem, hogy azok is vagyunk, sajnos...<br />
Valahogy Magyarországon semminek nincs kultúrája. Nem tudunk viselkedni sem, minek akkor nekünk petárda, ha a többség azt sem tudja, hogyan kell helyesen használni.
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366557
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T05:12:06+01:00
2008-12-30T05:12:06+01:00
Szűcslaci
http://blog.hu/user/164595
Sok faszkalap, aki tapsol minden tiltásnak:<br />
<br />
Vegyétek a fáradságot és utazzatok ki egyszer legalább Bécsbe szilveszterkor - na, az olyan, mint egy háborús övezet.<br />
De Olaszország, Németország és a többi kultúrország is ilyen. Mert az emberek az örömüket fejezik ki egyrészt - másrészt szerintetek akkor mi a fenének gyártják a sok petárdát? :)<br />
Ami durrogás nálunk szilveszter éjszakáján történik, azt egy kínai kisváros lepipálja hetente legalább 2-3 alkalommal.<br />
Macska és kutyatulajdonosok:<br />
Nekem is van mindkettő. Sosem szöktek meg. Sok ember -többen mint Ti - utálják, hogy macskahugyszagos lépcsőházakban és kutyaszaros városban kell élniük. Akkor tiltsák be a kutyákat? Macskákat? Pedig ők nem csak egy napon szarnak/hugyoznak egy évben! Tudom, Ti mindig összeszeditek a mocskot, meg ki sem mozdul a Ti kedvencetek a lakásból, stb. Persze, a kutyafeka a petárdákból jön elő.<br />
Árnyalás:<br />
Menjen a jó kurva anyjába, aki már 30.-án is durrogtat, meg aki nem tudja kitombolni magát legkésőbb reggel 4-ig újévkor, meg aki direkt mások bosszantására használja a pirotechnikai eszközöket.<br />
De tudjátok, a konyhakés is több felhasználási módot enged meg - kérdés, hogy mikor, mire használják.<br />
Ne legyetek demagógok. Ez a tiltásosdi csak a gyerekkoromat idézi fel - ahogy az MSZP is. Születhettünk volna egy normális országba is és akkor most röhöghetnénk a hülye magyarokon.<br />
Ahogy röhögünk/szánakozunk most pl. az arab országok nőnemű állampolgárain, akik csak csadorban közlekedhetnek, tilos iskolába járniuk, vezetniük, táncolniuk, stb.<br />
Emlélkeztek még a "FÉNYKÉPEZNI TILOS" táblákra? De menjünk messzebbre....akinek ez a lételem, a tiltás és a parancszó, annak " TILOS AZ Á"<br />
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366365
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T01:45:04+01:00
2008-12-30T01:45:04+01:00
müszi
http://blog.hu/user/94550
már megint .ez a buta rendőrségünk kitalált valami bárgyúságot. nézzék meg szilveszterkor milyen durrogás lesz! ha eldurran egy petárda,már nem végezte el a munkáját a rendőrség-tehát fegyelmit kell nekik adni!!! hasonló a közlekedésrendészetben végzett munkájuk is. semmit nem ér!!! a sok naplopó rendőrtiszt járja be az iskolákat,magyarázza el a gyerekeknek osztályfőnöki órán,bemutatóval összekötve hogyan kell használni a petárdát!eredményes lesz.én is igy csináltam a gyerekeimmel.nincs is semmi panasz rájuk.tudják kezelni a dolgot! igy kell ezt csinálni! ja hogy a büntetés jól jövedelmez? az más!!ez is a nagyorrú politika része ami ellen nem tudok mit tenni( talán a palesztin hamasztól kéne átvenni a módszert?)
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366289
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T01:18:50+01:00
2008-12-30T01:18:50+01:00
DeMarco
http://blog.hu/user/114893
Etilalkohol:<br />
Ami azt illeti lehet, hogy én "csak" egy panellakásban lakom, de egyrészt nagyon szeretek itt lakni, másrészt eszemben sincs egy állatot sem bántani. Petárdát se fogtam a kezembe gyerekkorom óta. De egyáltalán nem zavar, ha egyszer egy évben a rengeteg tüzijáték mellett a petárdák is megszólalnak. Ugye azt egy ebtartó se gondolja komolyan, hogyha senki se használ petárdát, akkor csönd lesz szilveszterkor? Sokkal komolyabb tüzijátékokat lehet kapni, köztük éles, visító hangúakat. Persze erre sokan azt mondják, hogy tiltsuk be mindet, hogy a kutyuli nyugodtan alucikálhasson... Jó lenne eldönteni, hogy mi a fontosabb, az hogy az EMBEREK jól érezzék magukat egy-két óráig, vagy az állatkák?! Akkor bezzeg nincs ekkora lázadás, amikor a kutyák halálra marnak vétlen embereket. Szerintem meg olyan rendelet kellene, hogy minden kutyát be kell zárni szilveszter éjjel és akkor nyugodtan lehetne petárdázni... :-))
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366236
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T01:03:21+01:00
2008-12-30T01:03:21+01:00
bolsh (törölt)
http://blog.hu/user/129721
<a href="#" onclick="javascript:window.location.hash='#c4366171'; return false;">@z8</a>: Azt elfelejtettem kifjezetten leírni hogy a -közterületen szilveszterkor- való petárdázást nem ellenzem. Más egyéb dobásokra pedig van amúgy is törvény, pl "veszélyeztetés, birtokháborítás", stb. Felesleges ezeket még petárdás felhanggal tovább túlszabályozni.<br />
<br />
És ideje már egy térdigérő vasfüggönyt újra felhúzni az Alpokaljára és a Csallóközbe, ugyanis Újévkor a túloldali petárdázástól menekülő osztrák és szlovák kóbor-kutya-macska-mosómedve menekültek hadai szeretnének átslisszolni hozzánk. És még csak az hiányozna!!!
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366171
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T00:47:17+01:00
2008-12-30T00:47:17+01:00
z8
http://blog.hu/user/37424
bolsh: politikusok többsége olyan hülye, mint akik miatt petárda be lett tiltva<br />
<br />
<br />
ennyi erővel ha valaki berugik emiatt ne igyak én is? bár van már erre is szivatás, be mész tesco ba éjfélkor gondolod veszel egy üveg bort, hát nem, nem lehet mert utcán ivók miatt tiltva van. de én nem utcán akarom meginni, és se részeg nem akarok tőle lenni, egyszerűen otthon egy pohárt bort megakarok inni.<br />
<br />
de számtalan példát lehetne még felsorolni.<br />
<br />
akár tetszik akár nem M.o. n élők egyrésze HÜLYE!
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366124
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T00:37:08+01:00
2008-12-30T00:37:08+01:00
bjela szila
http://blog.hu/user/69984
<a href="#" onclick="javascript:window.location.hash='#c4364727'; return false;">@0xFFFF</a>: megyünk segíteni , öröm lesz
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366117
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T00:35:18+01:00
2008-12-30T00:35:18+01:00
bjela szila
http://blog.hu/user/69984
<a href="#" onclick="javascript:window.location.hash='#c4364584'; return false;">@blügy-blügy</a>: azért mert primitív vagy nem kell mindenkire tojnod .<br />
klasszikus cigánytempó...
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366102
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T00:32:17+01:00
2008-12-30T00:32:17+01:00
laccc
http://blog.hu/user/158509
Ez a post kurva nagy szánalom, ennél már csak ez a blog szarabb ...
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366076
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T00:28:31+01:00
2008-12-30T00:28:31+01:00
Etilcsoport
http://blog.hu/user/94410
Ha bedobják a kutya mellé a petárdát, akkor az naná, hogy csinál magának kijáratot a kerítésen és azon át távozik az ellenkező irányba... idióta barmok. Imádom, amikor olyanok pofáznak a petárda vs állatok problémáról, akik egy 60nm-es panelban élnek, ahol az egyetlen élőlény a szerencsebambusz. <br />
Hangsúlyozom, köztereken felőlem mehet a móka... De elevenen nyúznám meg az összes köcsögöt, aki emberek vagy állatok közé dobja. Láttam olyat is múlt télen - hogy szakadt volna az anyjába a feje - hogy nyitott ablakon dobta be két jóképességű.<br />
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4366015
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T00:19:21+01:00
2008-12-30T00:19:21+01:00
bolsh (törölt)
http://blog.hu/user/129721
Nem ítélem el a petárdázókat.<br />
<br />
Egyszer, egy még többségében szocipárti demagóg közhangulatban Silly Szamár elkolompolta magát hogy pediglen: "petárdázni nem szabad" és egy nagy sereg, fél országnyi berbécs majdnem éljenzéssel hozzá idomult.<br />
<br />
Amúgy is agyon van minden szabályozva Magyarországon, akkor még minek ez a hülye szabály?! Az osztrákok meg a szlovákok (és mind a többiek körös-körül) csak jót röhögnek megint a balfasz magyarokon, és jót kaszálnak a bolton, hogy sok magyar ott vesz "petárdát". <br />
<br />
Nekem meg a tököm tele van azzal, hogy engem alábbvalónak tart a törvényhozó (meg a birkacsordája) mint egy átlag osztrák vagy német állampolgárt. Már megint, és még mindig.<br />
<br />
Először is mi a petárda? Az a kis vacak?! Nagyságrendekkel nagyobb töltetű rakétákat lehet venni szabadon, teccik érteni?: SZABADON! Pedig az nagyobbat szól, nagyobbat villan, még nagyobbat ROBBAN, ráadásul "hordozórakétával" van ellátva gyárilag, és explicit lehet vele "LŐNI" is. És azt szabad. Jó persze, én azt is engedném, de azért a kontraszt csak érezhető, még juhéknál is, ugyi?!<br />
<br />
A másik pedig a pótcselekvés amit rendőreinknek meg vámosainknak nyújtunk. Az osztrákok-szlovákok megint csak röhögnek, hogy a magyar hatóságoknak nincs jobb dolguk... Ma is az rtl híradóban mutattak zöld ruhás majmokat, amint idejüket és energiájukat (és az adófizetők pénzét) lekötve "petárda szállítmányokat" "razziáztak" és lefoglaltak. Nem elég hogy a szomszéd fölözi le a kereskedelmi hasznot, ergo nálunk veszteség a sok magánimport, hanem még a veszteséget megfejelik rendőreink és zöldruhás vámosaink az eljárási költségükkel. Veszteség-veszteség hátán, magyar módra.<br />
<br />
A kutyákról; nekem is vannak kutyáim. Először is van kerítésünk -ez fontos!- másrészt még tovább is be tudjuk zárni őket. Harmadrészt megedződtek a nyári viharokban, amikor egy-egy mennydörgés ágyúszóként dörren, mélyen megszégyenítve a kis vacak petárda pukkanását.<br />
<br />
És akkor vámosainknak (és "törvényhozóinknak") ajánlanék egy kis IGAZI MUNKÁT, egy hazánkban ideiglenesen tartózkodó kínai nyílt leveléből:<br />
<br />
"Tisztelt Nagyarcúak, kedves magyar barátaim:<br />
<br />
...... Szemünkre vetitek, hogy csempészünk, adót csalunk, nem fizetünk vámot. Szerintetek hogy tud bárki becsempészni nyolc konténer tornacipőt? Eldugja a hátsó ülés alá? Vagy az övtáskájába? Nem, a megoldás egyszerűbb: le kell fizetni a ti vámosaitokat, hogy kerülje el a figyelmüket pár tonna áru, vagy értékeljék a cuccot a valós ár tizedére, s így a vám is tizede lesz a normálisnak. Nekünk vérünkben van a megvesztegetés – mondjuk úgy, a kultúránk szerves része –, de ahhoz, hogy sikerrel járjunk, arra is szükség van, hogy ti elviseljétek és fenntartsátok a világ egyik legkorruptabb állami rendszerét. Ne feledjétek, a korrupcióhoz legalább két fél kell, s mikor mi idejöttünk, a másik felet már itt találtuk. Ha pedig – a korrupciótól most tekintsünk el – adóhatóságotok hagyja, hogy adót csaljunk, rendőrségetek, hogy árut hamisítsunk, ellenőrző szerveitek sora, hogy mérgező, veszélyes, értéktelen szemetet árusítsunk, akkor talán először a saját házatok előtt kéne sepregetnetek, s csak utána megtalálni minket......"""<br />
<br />
Úgyhogy kedves petárdaellenzők, hajrá hajrá, hámozzátok csak a lufit, tizenharmadikhavihelyettpótlékotkapó egyenzöldruhás majmainkkal együtt!<br />
<br />
ja, és még valami: kb 20 éve nem petárdáztam, de még emlékszem a gyerekkoromra...<br />
<br />
és szilveszter este többedmagammal bizony kiállok az udvarra és gyönyörködök a sok magántüzijátékban
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4365973
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T00:12:56+01:00
2008-12-30T00:12:56+01:00
kacsa.
http://blog.hu/user/89082
<a href="#" onclick="javascript:window.location.hash='#c4365745'; return false;">@hatja</a>: Nem feltétlenül a közterületről szökik el a kutya. És ha pórázon van, az sem akadály. A kertben tartott kutyák -remélhetőleg- többsége nem láncon van, hanem szerencsés esetben egy jó, erős kerítés mögött. Egészen addig azt hittük, hogy erős a kerítésünk, amíg a kutyánk udvarlója szét nem szaggatta. Erre megerősítettük. Akkor meg átmászott. Ahhoz, hogy ezt megtegye, ki kellett jutnia a saját helyéről, pedig a gazdája szögesdróttal is megtámogatta a kerítését.<br />
Tudnak ezek a kutyák, ha akarnak... és sajnos ha megijednek, akkor nagyon akarnak.
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4365902
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-30T00:01:38+01:00
2008-12-30T00:01:38+01:00
kacsa.
http://blog.hu/user/89082
Ami tilos, az édes... ez a gond a tiltásokkal. Ha nem lehet legálisan beszerezni, beszerzi máshogy. Egy pl. 12 éves gyerek nagyon jól tudja, hogy mit, hol, kitől, mennyiért (legalábbis "piromániás" korszakunkban a haverokkal tudtuk). <br />
Ha meg szabályozás nélkül mindent megengednek, az sem megoldás, mert az emberek jelentős része képtelen az eszét használni, ez Szilveszterkor különösen igaz (a pia+petárda párosítás nem nyerő). Egyik kedves -enyhén részeg- ismerősömet néhány éve úgy kellett visszatartani, mert nem robbant fel a petárdája, ő meg meg akarta újra gyújtani. Nem sokkal utána robbant. Még szerencse, hogy a többiek józanok voltak. De ő legalább nem a kutyákat dobálta vele. Sok csökött agyú szerint ez * jó poén. Kíváncsi vagyok, hogy mit szólnának, ha őket dobálnák ezzel. A mi kutyánk nem félős (ilyen téren), de ha mellette robban valami, akkor kiszalad a világból. Ja és tépett már el láncot, intézett el már kerítést. A t. gazda nem tud sokkal többet tenni (esetleg annyit, hogy beengedi a házba, vagy kimegy hozzá). Tavaly kint voltam vele, amíg tartott a durrogás, csak az a gond, hogy szeretnék én is bulizni... amúgy tűzijáték párti vagyok ;)
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4365799
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-29T23:42:32+01:00
2008-12-29T23:42:32+01:00
ozirisz
http://blog.hu/user/26392
Mondjuk az tény, hogy sosem éreztem elementáris vágyat a jókedvem petárdával történő demonstrálására...talán bennem van a hiba.
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4365766
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-29T23:37:38+01:00
2008-12-29T23:37:38+01:00
Crile Fisher (törölt)
http://blog.hu/user/85322
<a href="#" onclick="javascript:window.location.hash='#c4364584'; return false;">@blügy-blügy</a>: Remélem, kedves embertársam, hogy Te leszel idén az első, akit a Petárdastop Kommandó elpicsáz.<br />
<br />
Aki nem bírja ki az év utolsó napját anélkül, hogy hülyegyerek módjára petárdákat hajigál minden felé, emberre-állatra, az egy infantilis idióta. Vegyen inkább tüzijátékot, mindenki jobban jár vele, még szép is, a végtagvesztésnek is kevesebb a kockázata.<br />
<br />
<a href="#" onclick="javascript:window.location.hash='#c4365470'; return false;">@DeMarco</a>: A kutyával, akár a petárdával, ésszel kell bánni. Aki hülye a kutyatartáshoz, attól el kellene venni, és értő gazdihoz adni de ez sajnos nem kivitelezhető. Ha zavar a kutya, az a gazdi hülyesége miatt van, ne az állatot büntesd érte.<br />
A mi környékünkön gyakorlatilag mindenkinek van kutyája, de csak egy olyan hülye van, aki éjjelre néha kiköti ugatni, aztán leszarja, kit zavar, kit nem. Őt nem szeretjük. Viszont a környék _összes_ állata meghülyül ettől az öncélú, kretén népi szórakozástól.
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4365745
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-29T23:33:58+01:00
2008-12-29T23:33:58+01:00
hatja
http://blog.hu/user/129396
lehet tévedek, de mintha közterületen amúgy is kötelező lenne a póráz, akkor meg hogyan szökik el? aki meg erdőszélen stb lakik azis kibír pár napot porázas sétáltatással.<br />
<br />
nem a petárdázókat védem mert lenyomnám a torkukon egy idő után, de a kutyások nagy része is megéri a pénzét.
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4365663
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-29T23:18:19+01:00
2008-12-29T23:18:19+01:00
hhunter
http://blog.hu/user/170989
a tiltás így valóban eredménytelen. én engedélyezném, akár egész évben, de csak a kézben robbanós fajtát! az első 20 végtagcsonkolás után pedig teríteném a piacot CD-n megrendelhető durranás effektekkel és egy kaleidoszkópot, amit tekergethet, és látja hozzá a fényeket. így mindenki jól jár, nem? :)
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4365626
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-29T23:12:17+01:00
2008-12-29T23:12:17+01:00
átlátó
http://blog.hu/user/75558
Van rá igénye, meg demokrácia van. A surmónak. Miközben én nem zavarom, hogy nem petárdázok.
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4365619
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-29T23:11:32+01:00
2008-12-29T23:11:32+01:00
versiro
http://blog.hu/user/86956
Szerintem nincs szükség a petárdákra.
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4365584
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-29T23:07:22+01:00
2008-12-29T23:07:22+01:00
freeware2000
http://blog.hu/user/191985
A petárdázást nem a kutyák felől kellene megközelíteni. Azért ha 100-100 petárdázót és nem petárdázót találomra kiválasztanánk, és mindegyikkel elvégeztetnénk egy IQ tesztet, 10 pont hátrány simán összejönne a petárdázók javára.<br />
<br />
Alá kell menni egy bizonyos értelmi szintnek, hogy valaki pl. a gyerekét erre nevelje.
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4365470
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-29T22:50:47+01:00
2008-12-29T22:50:47+01:00
DeMarco
http://blog.hu/user/114893
Én meg egész évben kapok szívinfarktust a kutyáktól, macskáktól. Nincs idegesítőbb, mint a kutyaugatás. Panelgyerek vagyok, nem izgatnak a városi zajok, de falun képtelen vagyok aludni az állandó ugatás miatt. Egy alkalommal az egyik lakó kirakta az erkélyre a kutyáját az meg egész éjjel hangosan ugatott. Reggel hajszál híján meglincselték a lakót, el is vitte a dögöt még aznap. Egy nap kibírják a kutyák is, mi sokkal többet szívunk miattuk. Bár gyerekkorom óta nem volt petárda a kezemben, de szánalmasnak találom a tiltást. És teljesen eredménytelennek.
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4365387
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-29T22:40:01+01:00
2008-12-29T22:40:01+01:00
Ohmygod
http://blog.hu/user/82253
Tényleg érdekes, más országokban pl Ausztria, nem kóborolnak el a kutyák, meg a macskák?<br />
Tök érdekes.<br />
Ez is ilyen szelekciós kérdés, amelyik nem fél az megmarad, amelyik fél, hát az vagy meglesz, vagy nem.<br />
Én személy szerint nem érzem át az állattartók problémáját, a mi macskáink bírják. <br />
Meg a szomszéd két németjuhásza a füle botját sem mozgatja.<br />
Vadászkutyák rulez!<br />
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4365353
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-29T22:35:15+01:00
2008-12-29T22:35:15+01:00
z8
http://blog.hu/user/37424
Jimbo75:<br />
<br />
ezzel meg az a baj hogy az adómból fiztetik az egészégügyi ellátását. nem elég a nagy értelemmel ellátott embert feleslegesen iskolába járatni stb még ez is
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4365253
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-29T22:22:55+01:00
2008-12-29T22:22:55+01:00
Jimbo75
http://blog.hu/user/75040
Remélem az összes petárdázónak leszakad a bal keze vmi gagyi kínai petárda miatt, aztán lehet ugatni...
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4365220
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-29T22:19:14+01:00
2008-12-29T22:19:14+01:00
LongJohnHolmes
http://blog.hu/user/77684
Miért nem edzitek a kutyákat, macskákat év közbeni petárdázással? :) Mint a harci lovakat. <br />
<br />
Persze, csak hülyülök, nekünk is van kutyánk, reméljük túléli a kis beszari. :) Néha nagyon harciasan ugat, de majd most kiderülnek a dolgok. Egy éves, ez lesz az első bevetése. :)<br />
<br />
Persze nem tudom mi azzal a baj, ha egy suttyó részegen rágyújt egy petárdára. Ez is a természetes kiválogatódás része. :)
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4365214
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-29T22:18:49+01:00
2008-12-29T22:18:49+01:00
Lord_Valdez
http://blog.hu/user/17744
Esetleg fülhallgatóval :)
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4365185
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-29T22:14:54+01:00
2008-12-29T22:14:54+01:00
hhunter
http://blog.hu/user/170989
elég primitív dolog a petárdázás, az tény. tüzijáték szilveszterkor, még hagyján, de a feketén megvett petárdát már karácsonytól durrogtatják, nekem ezzel van bajom.<br />
<br />
tőlem lehetne petárdázni, ha pl. nem lenne hangja :)<br />
<br />
az itt megszólaló petárda mellett "érvelőknek" (muhaha): ne dobjátok el, ha kézben robban, még jobban hallhatjátok a hangját!
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4365181
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-29T22:14:29+01:00
2008-12-29T22:14:29+01:00
kolbászoszsömle
http://blog.hu/user/18885
Itt is? :o<br />
<br />
Miért, még hol?<br />
<br />
Csak nem azt akarod mondani, hogy ez a szokásos stílusom, hogy ilyen hozzászólások szoktak előficcenni a klaviatúrámól? :o<br />
<br />
Me' ha igen, akkor asszem hülye vagy, ha meg nem, akkor pedig elvárom a bocsánatkérést.<br />
<br />
Komolyan.
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4365160
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-29T22:10:51+01:00
2008-12-29T22:10:51+01:00
z8
http://blog.hu/user/37424
az a gond Tisztelt állampolgárok, hogy ha ésszel menne ez is nem lenne gond.<br />
Szerintem.<br />
Valóban kösse meg, zárja be kutyáját a tulajdonos ha félti, de petárdázónak is levágnám a kezét aki emberre vagy állatra dobálja. Már pedig szilveszterkor belvárosban én már tapasztaltam ilyet.<br />
Továbbá mindent lehet mértékkel, nem kell egész nap dobálni, meg napokkal utána is, mikor éjfél van élje ki magát 1-2 órát míg tüzijátékozik,petárdáik azt kész.<br />
<br />
Leszakadt ujjak stb. ebből is az látszik észttelenül megy az egész, a kezébe ha akkor kést adnék azzal is levágná. kulturáltan szórakozni, bizonyos kereteken belül bárhogy lehetne, de azt nem tudnak<br />
<br />
Ezt pont olyan dolog mint 0 alkohol szintel autózni vagy azon felháborodnak ha zebránál majd csak 30 al lehet menni még isten háta mögött is. Ez is azért van mert társadalom része barom, neki nem elég 1 sör, neem, ő iszik 4-5 t aztán bátran nyomja a gázt... meg zebránál nem tud megállni többség, mert siet haza tv z ni, ha kicsit is figyelnének egymásra emberek nem lenne ez a szopatás közlekedésben.<br />
<br />
Az általam legnagyobb "parasztságnak" tartott dolog a szemetelés, na most ha megkérdeznénk 10 emberből ki szemetel 10 mondaná soha, aztán még is sok-sok szemetet látni utakon, erdőben stb. azt kidobta el,kismókus?<br />
<br />
<br />
a kérdés kedves blogger így: <br />
"Ön elítéli-e a barmokat?"
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4365121
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-29T22:05:08+01:00
2008-12-29T22:05:08+01:00
Lord_Valdez
http://blog.hu/user/17744
Petárdázni sokféleképp lehet. Lehet emberek közé hajigálva, meg lehet, diszkrétebben is. Én speciel utálom, ha mások csinálják, én pedig már kinőttem belőle :)<br />
<br />
Azért jó tiltani valamit, amit máshol engednek, mert valamiből a csempészeknek is élniük kell :)
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4365112
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-29T22:03:15+01:00
2008-12-29T22:03:15+01:00
phaidros
http://blog.hu/user/116790
Zsömi, látom kijött belőled itt is a kultúra. :)
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4365096
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-29T22:00:08+01:00
2008-12-29T22:00:08+01:00
Higany
http://blog.hu/user/10285
A mi kis falunk egyes lakói minden alkalmat megragadtak a petárdázásra, nincs is szebb és meghittebb pl a szentestén való ész nélküli petárdázásnál... <br />
<br />
Miért kell tiltani? Mert abban a pár évben amikor engedték akkor mégjobban elszabadult pokol, remekül bizonyítva, hogy honfitársaink egy tekintélyes hányada súlyos hiányosságokkal küszködik az alapvető európai viselkedési normák terén. Persze ilyenkor lehet rinyálni, hogy "bezzeg Európa legtöbb országában simán lehet, minden idióta korlátozás nélkül", de pl. Európa legtöbb országában a gyalogost is átengedik a zebrán, nem borítják le a szemetet az erdő szélén, stb.
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4365033
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-29T21:51:33+01:00
2008-12-29T21:51:33+01:00
Metal Warrior
http://blog.hu/user/117365
Az olyan kis suttyó faszszopókat kéne elkapni, akik azzal szórakoznak, hogy idősek vagy kisgyerekek elé/közelébe dobják a petárdát, aztán azon röhögnek, amikor az illető (sajnos olykor szó szerint) halálra rémül...<br />
<br />
Különben pedig Petárda-kommandó:<br />
<a rel="nofollow" href="http://bombagyar.hu/showpost.php?post=1736">bombagyar.hu/showpost.php?post=1736</a><br />
<br />
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4365029
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-29T21:51:25+01:00
2008-12-29T21:51:25+01:00
kolbászoszsömle
http://blog.hu/user/18885
NEm csak taták hozzák a törvényeinket, hanem nyugdíjas irodalom és történelemtanárnők is.<br />
<br />
A magyar annyira hülye buta ostoba, hogy annak örül, ha valamit megtiltanak.<br />
<br />
Ez pont olyan, mint az egy sörrel nem vezethetsz.<br />
<br />
A kultúr országokban szabad, itt meg megy a hejehuja, hogy azt aztán nem.<br />
<br />
Szarfaszú csököttagyú kispolgárok.<br />
<br />
Szánalmas nyikhajok.<br />
<br />
A macskásoknakmeg azt üzenem, hogy kössék meg a dögöt, mert, ha bejön az udvaromra, nem megy ki, oszt lehet sírni, hogy elveszett. :D:P
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4364958
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-29T21:39:20+01:00
2008-12-29T21:39:20+01:00
Kiotop
http://blog.hu/user/204815
elég ha a seggébe dugod az annyira imádott petárdáját. és mindenki az ő seggébe petárdázzon. utána azon járna ki-be a kutya.
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4364917
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-29T21:32:48+01:00
2008-12-29T21:32:48+01:00
aranyapám
http://blog.hu/user/179693
<a href="#" onclick="javascript:window.location.hash='#c4364584'; return false;">@blügy-blügy</a>: Te kedves Embernek nevezett állat.Ha egy csöpp ézzés is szorult volna beléd,akkor tudnád hogy a kutya és macska tulajdonosok miről beszélnek.Egyébként járjál úgy mint a pezsa cicám járt szilveszter éjjelén.Szívinfartusban meghalt.
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4364915
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-29T21:32:24+01:00
2008-12-29T21:32:24+01:00
vacsad
http://blog.hu/user/147801
Én nem értem, hogy kedves kortársaimnak mi az élvezet abban, hogy kurvahangosan durrog az a ratyi petárda. Mi benne a jó de tényleg???
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4364727
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-29T21:03:27+01:00
2008-12-29T21:03:27+01:00
0xFFFF
http://blog.hu/user/57488
Kedves blügy-blügy !<br />
<br />
Te meg ott dögölj meg, ahol seggbekúr az apád. ...esetleg szólj és a pajszerral lefeszegetem a taknyos arcodat a bunkó fejedről ! ;)
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4364591
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-29T20:43:45+01:00
2008-12-29T20:43:45+01:00
Lexand
http://blog.hu/user/188653
Nem tudom mi a helyes megoldás, valószínűleg olyan nincs is, hogy mindenkinek jó legyen. De ez is egy járható út.<br />
<br />
Tiltani nyilvánvalóan egyszerűbb, mint kiszűrni a nem megfelelő használatot. Még a tiltás sincs betartatva.
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4364584
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-29T20:43:01+01:00
2008-12-29T20:43:01+01:00
blügy-blügy
http://blog.hu/user/83221
Azért nem lehet petárdázni, mert ez egy szar ország. Akik meg a szabályokat hozzák, azok mind balfaszok, vagy öreg taták, vagy öreg balfasz taták. Azok az állampolgárok, akik meg azt hangoztatják, hogy szilveszterkor se! lehessen petárdázni, azok nagyon fogékonyak a demagógiára. Tulajdonképpen mindenki balfasz, aki véres szájjal rinyál a petárdázás ellen, ha egy évben fél napot sem bírnak ki, akkor dögöljenek meg. A kutyások meg csókoljanak be a kutyájuk segglikába, mielőtt a kutya elszökik szilveszterkor. (pl., mert a házibulin percenként járkálnak ki-be a bejárati ajtón/kertkapun és úgy hagyják, és a kutya elszökik, másnap meg a petárdásokat rinyálják a tv-ben)
https://szavazik.blog.hu/2008/12/29/on_eliteli_e_a_petardazokat/full_commentlist/1#c4364493
Válasz erre: Ön elítéli-e a petárdázókat?
2008-12-29T20:31:10+01:00
2008-12-29T20:31:10+01:00
zsoci
http://blog.hu/user/16915
Csak azt érteném mi nek kell tiltani. Európa legtöbb országában simán lehet, minden idióta korlátozás nélkül. Egy csomó embert csak azért izgat mert tilos. Nem a petárdázást kell tiltani hanem biztoságos eszközt kell árulni, és azt büntetni aki veszélyesen használja.
https://szavazik.blog.hu/2008/12/20/on_egyetert_e_a_vdszsz_koveteleseivel/full_commentlist/1#c4317413
Válasz erre: Ön egyetért-e a VDSZSZ követeléseivel?
2008-12-21T18:53:33+01:00
2008-12-21T18:53:33+01:00
orthodox
http://blog.hu/user/189500
Egyetértek a VDSzSz követelésével,mert ők dolgoztak meg érte,nem a vasút vezére,aki még egy vonatot sem tud elindítani nélkülük.